اساسین کرید 5 در ژاپن نخواهد بود!

اساسین کرید 5 در ژاپن نخواهد بود!

اساسین کرید دوره جنگ های صلیبی, رنسانس ایتالیا, انقلاب امریکا و اخیرا عصر طلایی دزدان دریایی را مورد بررسی قرار داده است. نیاز به گفتن نیست که این فرنچایز بخاطر محتوای تاریخی خود کاملا شناخته شده است. بدین خاطر بسیاری از گیمرها درباره مکان بعدی اساسین کرید به حدس و گمانه زنی می پردازند. 

“جید ریموند” که مدیر یوبی سافت تورنتو می باشد, اخیرا در مصاحبه با AdWeek گفت که نمی تواند درباره دوره تاریخی مورد علاقه خود صحبت کند چون ”سوپرایز مربوط به زمان و مکان بازی بعدی از بین می رود“. با این حال وی شایعات مربوط به امکان وقوع داستان اساسین کرید بعدی در دوره ژاپن فئودالی را تکذیب کرد. گرچه او معتقد است که این دوره یک “ایده خیلی خوب است”, اما بازی بعدی قرار نیست که در دوره سامورایی ها باشد! وی در ادامه گفت :

” وقتی ما یک فرنچایز را می سازیم, به یک دنیای کامل فکر می کنیم و اینکه چگونه یک داستان عظیم را رشد و توسعه دهیم که بتواند سال ها در دنیای بازی و تلویزیون ماندگار بماند. اگر داستان هدفمند و جذاب نباشد, شما یک بازی همانند فیلم ماتریکس 2 خواهید داشت یا چیزی مشابه آن که هیچ وقت به نبوغ کافی نخواهد رسید.”

اخیرا در اینترنت تعدادی عکس جعلی با هدف افشاگری درباره اساسین کرید 5 منتشر شده اند. این عکس ها ادعا می کنند که نام قسمت بعدی اساسین کرید Great Fall است. همانگونه که در تصویر زیر می بینید, سبک نوشتاری این لوگو با لوگو رسمی اساسین کرید کاملا ناهماهنگ است و به همین دلیل می توان متوجه شد که فیک و جعلی می باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: